cihaw ;)

berätta tidigare om en bild special :-D
den kommmer bli av men inte på ett tag ;/
måste ha lite bilder på dom bästa och så.....och såklart
måste dom vara bra ;-D
men aja....
idag äre söndag inte en bra dag,jag men dagen innan skolan ;(
idah började jag med
att se på en film med mamma ;-D
sedan min vanliga vana att äta glass på morgonen ;-D
jag vet att jag  inte har skrivit om den än men jag har en sån vana ;-)
idag vart det sias hallon glass...MUMSMUMSFILLEBABA!!!!!
sak snart gå och spela fifa :)
igentligen tkr jag inte attd et är så jätte kul menjag vill nog spela det ;)
//denbästesimon

Juste jag glömde säga att jag just gjortslut me dmin tjej XD
det är klart att det känns,men sådant få mna glömma ;)
min (elr en av mina)favoglass/ar
Mums va gött ;P

Kommentarer
Postat av: Zannah

Haha okej glöm det det finns massor av tjejer här i världen:) hihi oseriösa zannah men ibland seriös men inte nu hihi på er :)

2010-05-02 @ 17:04:03
Postat av: denbästesimon

gahahah men OFC!!!!

2010-05-03 @ 18:17:49
Postat av: Zannah

hittat nån ny då eller håller du fortfarande på att spana in efter den bästa lycka till hihi :d

2010-05-03 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0