BFF

HEJJ HEJJ

idag har jag varit på ica med min coola kompisar vi typ köpte massa godis men komigen den som inte gillar godis e ju helt störd.men jaja nu sitter jag och chattar med min bästa bästa kompisar och så klart äter GODIS och ser på film!!!! imr ska jag vara meed mongot (haha) Bara skojja hon e bäst fast ändå ett mongo men ändå! asså igår var jag typ med filip och ni kan inte gassa vad vi gjorde! vi åt GODIS. sen var jag med mongot (haha)
saknar värkligen perra,linn,sara,simon,hugo,sanna,olivia och mongo johanna(hihi)
JA NI FÅR HA DET BRA SKA SNART LÄGGA UT BILD PÅ MIG ELLER VIDEO VI FÅR SE NI KAN JU RÖSTA OM VAD NI VILL ATT JAG SKA LÄGGA UT EN AV DOM ELLER BÅDE OCH!!
HA DET SÅ GÖTT       KRAM KRAM // SVEA <3


Kommentarer
Postat av: mongojohanna

2010-04-29 @ 23:02:39
Postat av: Johanna S:)

videoinlägg!:D

2010-04-29 @ 23:08:19
URL: http://jiohannan.blogg.se/
Postat av: Zannah

saknar dig också asmycket vi måste ses alla snart värkligen snart står inte ut mycke längre. vi ska ses snart nä nu vi måste!!!!!!! står inte ut längre!!!! love you<3 ( hihi)

2010-05-02 @ 17:07:53
Postat av: anonym

hej moa är du fortfarande tillsammans med Filip? // DEDU

2010-05-03 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0